Alla inlägg den 28 februari 2012

Av Sara Björndahl - 28 februari 2012 09:15

Denna fina kopp fick jag av min bror när jag fyllde år :-) Så nu blir de till att inviga den!!!



Lite blommor och ljus som jag köpt på blomsterlandet igår, va så sugen på nått frächt!!


 

Av Sara Björndahl - 28 februari 2012 07:53

God morgon alla vänner.... Idag blir de en dag hemma med min Tilde som hade hög feber igår ikväll :-( Hoppas på att det inte kommer tillbaka idag... De blir till att spendera tiden i soffan och mysa.....


FÖRÄLDRARFORUM


Ikväll ska jag på föräldrarforum på barnens förskola, jag är föräldrar representant på Tildes avdelning. Vi är en grupp föräldrar som träffas ett par gånger om året med några pedagoger, och disskuterar olika frågor angående hur våra barn har de i dagens förskola!!! Idag ska rektorn för våran sektion vara med de ska bli intressant!!


Nu blir de lite frukost i bestående av en mumsig shake :-)


Ovido - Quiz & Flashcards