Alla inlägg under maj 2011

Av Sara Björndahl - 15 maj 2011 19:21

Som sagt de va ett tagsen jag va inne... Känner att inte tiden räker till när man både ska jobba och hinna umgås med sin familj, men tänka ta mig lite tid iaf... Blir ju lite som terapi :-)


Ihelgen har vi hunnit med en del, i fredags va jag ute med några arbetskamrater hade jätte kul.... Och igår va vi på skolans lekplats nån timme med tjejerna och lite grillning på eftermiddagen.... Och idag har vi ´vart på Sjöfartsmusset med några vänner å deras lilla tjej....... Och nu är man helt slut och ska jobba imon så de va den helgen de.......


Ikväll blir de Big Brother och jag hoppas att SARA åker ut, den jävla tråkmånsen!!!!!! Fan va jag börjar att hata nu hahaha men man blir besatt tyvärr!!!


Men i veckan bjuds de på jobb, jobb och åter jobb!!!!! Vet inte om jag hinner med nått mer.... Men tänkte få in lite träning på de om de finns några luckor :-)


Trevlig söndag på er!!!



Presentation


En helt vanlig tjej som har två underbara tjejer födda nov -08... Bor med min sambo och barn i Partille....

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards