Alla inlägg under november 2010

Av Sara Björndahl - 27 november 2010 12:09

Igår va jag med en vän på On stage på Scandinavium, de va väldigt bra... Babben larsson va talesman emellan låtarna och hon va grymt rolig, jag hade förutfattade meningar om henne men inte längre hade lätt kunnat gå och se henne på en stand up nångång :-) De va härlig underhållning hela kvällen, alltså lyckad :-) 4   av 5 möjliga........


Idag står de annat på schemat, ska träffa två tjejer från min gamla klass på gymnasiet tyvärr blev de bara vi men va ska man göra de ska bli jätte trevligt..... Vi ska ut och käka i stan och bara mysa.......


De va tänkt att vi ska hinna med Liseberg denna helgen med men får se om M är sugen på de, stackarn måste jobba idag så han är nog ganska trött.... Jag kom hem halv ett igår och somnade nog inte fören halv två, tjejerna ville upp vid halv sju så de va bara att se glad ut...... Men de har gått bra har inte varit så jätte trött men de kommer la :-) Nu sitter mina änglar i soffan och kollar på Hitta Nemo den va nog ganska kul eller ja dom sitter stilla iaf och har nog gjort 30 min nu.......


Hoppas ni får en underbar Lördag......

Av Sara Björndahl - 26 november 2010 12:10

Ja som sagt de va ett bra tagsen jag va här inne och skrev nu :-( Men livet rullar på utanför bloggvärlden.... Det är jobb, sjuka barn och fritid, så man glömmer lätt av att man har ett tredje liv på datorn ;-)


Har ju skrivit en del om min kropp och hälsa, kanske börjar bli lite tjatigt, men jaghar börjat äta nu iaf efter 10 veckor med pulver och ja de känns ok faktiskt... Men den svåra biten kommer nu när man sätts på prov igen, ingen som vill leva på pulver resten av sitt liv fast ibland känner jag så....... Det har blivit en del träning på gymmet för de mesta, för då slipper man passa massa tider om man ska gå på pass så de har blivit så......


Sen har man ju jobbat mkt så man hinner ju inte med jätte mkt om man säger så, är ju hemma sent på eftermiddagarna.......


Förra helgen fyllde mina tjejer 2 år, stora tjejer nu :-) Så vi hade kalas hela lördagen och dom fick massa fina presenter......!! Sen på söndagen va vi på kalas igen hos tjejernas kusin som fyllde 3 år, så ja de blev en del tårta men gott va de :-)


Och så va de fredag igen och de vanliga Idol finns ju inte så mkt mer kul att hitta på på en fredags kväll men de funkar man somnar ju ändå vid halv tio :-)


Och imon ska jag och två tjejer från min gamla klass träffas i stan och käka ute de ska bli jätte trevligt!!!


Nä nu ska jag kolla lite på tv när tjejerna sover middag om jag nu får någon ro i kroppen!!!!

Av Sara Björndahl - 3 november 2010 05:55

Idag ska vi på föreläsning med jobbet, en talpedagog som ska hålla föredrag hoppas de blir intressant annars kan de bli riktigt tråkigt!!!!


Så till gårdagen då jag va inne och vägde mig igen nu väger jag 69 kg så under mitt mål denna gången så glad:-) Så nu har jag gått från 81.7 kg - 69 kg på 8 veckor..... Snyggt jobbat!!!!


Idag åker johanna upp till Norge igen dessa veckor har gått fort, men inte så konstigt när man har jobbat på dagarna och kommer hem sent... Och på helgerna har man massa annat inplanerat men men sånt är livet........


Ha en underbar Onsdag.............

Skapa flashcards