Alla inlägg den 14 februari 2012

Av Sara Björndahl - 14 februari 2012 18:30

Började lyssna på en ljudbok för några veckor sedan, för jag är inget fan av att läsa nämligen... Så Magnus rekomendera denna bok Zlatan..... Och man har ju hört så mkt om den så man måste nästan lyssna klart, men jag har tröttnat lite vet inte om jag känner nån avkoppling... Så helt ärligt orkar jag inte lyssna klart :-)


Hur känner ni?? Eller läser ni hellre böcker???


Ljudbok hiss eller diss???


 

Av Sara Björndahl - 14 februari 2012 18:22

Ja man kan ju inte begära att alla män ska vara romantiska:-) Min sambos mamma jobbar som florist så jag tror att min man tycker det är överskattat med blommor haha men det är ok .....

Jag fick några trisslotter inte vinst på en ända, så man kan säga att han förlora på denna alla hjärtansdag hehe


Jag är sugen på mys ikväll får se om Magnus köper något hem:-)


Ha en underbar kväll!!!


Puss och Kram


    

Av Sara Björndahl - 14 februari 2012 11:23

Ja då var denna dagen här som alla har längtat... Eller ja det är vad jag tror iaf... :-) Får se om de blir nått utöver de vanliga har kanske inte den mest romantiska mannen i mitt liv haha så jag hoppas inte på nått WOW Sen är jag sån som person som gillar att överraska men de behöver inte vara på alla hjärtansdag utan de kan vara vilken dag som helst... Men nått gott att äta kanske de blir får se vad jag kan komma på... Gärna förslag mottages?? :-)Kram på er och ha en underbar dag!!

Ovido - Quiz & Flashcards