Alla inlägg under december 2010

Av Sara Björndahl - 30 december 2010 10:34

Ja nu har tiden gått alldelles för fort igen..... Julen har rusat förbi och imon är de nyårsafton!!! Och jag har hunnit ta bort julgranen va grymt trött på att se den, tjejerna typ hängde i den drog bort glitter och kulor så de såg allmänt naken ut!!! Men men de va skönt......


På jul va vi bara hemma och min Mamma och familj kom till oss och min syster som vanligtvis jobbar i norge va hemma några dagar..... Så vi hade de mysigt med god mat och massa julklappar.... När tjejerna hade lagt sig på kvällen spelade vi julklapps spelet de va grymt kul, gud va vi skrattade :-)


Så till de tråkiga i jul, Natalie började med att få vattenkoppor en vecka innan jul men hon va frisk igen innan julafton:-) Så på annandagen fick Tilde vattenkoppor å denna gången va de inte att leka med, Natalie hade de bra om man jämnför..... Många vakna nätter av skrik å gråt..... Man tycker ju synd om henne men kl 02 på natten när man inte fått sova nått och bara lyssnat på skrik tycker man inte synd om henne mer, känns hemskt att säga men de blir så när man är ap trött!!!!! Men í natt fick vi sova iaf så de går åt rätt håll:-)


Imon blir de till att vara hemma, och äta god mat och bara vila......


Och idag ska jag åka och träna, sola och klippa mig så de ska bli skönt!!!!

Av Sara Björndahl - 16 december 2010 09:18

Trött är bara för namnet..... Konstigt att man är så trött när man är hemma än när man jobbar, kanske för att man är igång mer men ändå.... Har så grymt tråkigt, min lilla N ser ut som en prickigkorv :-) Men hon gnäller inte så jag är glad för de...... Men nu väntar jag på att de ska komma på T med så jag slipper vara hemma flera veckor.......


Tittar ut genom fönstret och här snöar de för fult, men de ser ut som om att det är minus grader för de ser slaskigt ut!!! Men skönt att man slipper gå ut i de, fast att vi skulle behöva komma ut!!!!


Nä nu väntar jag bara på att jag ska ge tjejerna lunch sen ska jag vila LÄNGE!!!!!!



Hej hopp!

Av Sara Björndahl - 15 december 2010 12:59

Ja mkt dåligt av mig att inte skriva.... Men som alltid har man ju inte så mkt tid om man ska hinna med allt som ska göras..... Och snart är de Julafton för den som missat de ;-)


Är hemma för mina tjejer har vattkopper, N har massa men T har bara en som jag har sett så får se om de ploppar upp några till.... Kan ju hoppas att de blir lindrigt har ju gått bra än sålänge iaf :-) N har haft de i två dagar nu, men har ringt till BVC och dom skrev ut medicin till tjejerna så dom kan få lite lindring för klådan......

Jag satt och sa för någon vecka sen att de hade ju vart skönt om dom kunde få de så man slipper de i äldre skede åå där fick jag en vecka innan Jul jätte kul!!!! Men men inte så mkt man kan göra nått åt jag fick ju de jag ville ;-)


Försöker att tänka mig för nu innan jul så man kan frossa på julafton:-) Och de går fint fint försöker att träna varannan dag coh tänker på vad jag äter å de funkar ju såklart:-) Härligt att känna att man lever.....


Ikväll ska jag åka ner och sola och tjöta lite med Sol sara:-)


Kram



Ovido - Quiz & Flashcards