Alla inlägg den 9 februari 2012

Av Sara Björndahl - 9 februari 2012 14:58

Min syster va nere hos oss förra veckan och då tog jag ledigt några dagar, och dessa dagar innebar shopping :-) Detta var lite av de jag köpte.. Mer va de men kan ju inte lägga upp allt :-)


     

Gina 129 :-                         Gina 99 :-                           Gina 199 :-


Dessa vill jag bara ha från Gina 599 :- 


 


Av Sara Björndahl - 9 februari 2012 14:20

Att de ska vara så svårt att skriva lite när man har en blogg!!! Men de handlar la mest om tid och lust för stunden.. Har vart rätt trött de sista, jobb sova m.m så känns de iaf...Denna veckan har de vart VAB både tisdag onsdag och torsdag för min del.. Vi var på östra i tisdagsmed Tilde hon gjorde sin sista undersökning för den andra va dom lite osäkra på... Men nu är de till att börja med glutenfritt, men de käns jätte bra hoppas på att få en glad tjej... Hon har inte vart på topp de sista året innan vi kom på detta... Mammas lila tjej :-( Imon blir de jobb igen för min del..Puss och kram

Ovido - Quiz & Flashcards