Alla inlägg den 27 februari 2012

Av Sara Björndahl - 27 februari 2012 19:33

Ligger bredvid en tjej med hög feber stackars min lilla :-( Så de blir till att vara hemma imon med och bara hoppas att det är bättre..... De blir till att äta isglass och ligga i soffan "inte lika mycket glass för min del iaf" men de slinker nog ner en elker två haha.... Snart sängen för mig med är aptrött idag.....Go natt :-)

Av Sara Björndahl - 27 februari 2012 14:02

Denna helgen har de hänt mycket kul.... I Lördags var vi hos min pappa och fira min bror för han har fyllt år, han fick en parfym av oss hoppas den blir bra David :-)


Denna blev de 




Vid 18 tiden var de dags för en träff med några gamla klasskompisar, så vi träffades hemma hos Andreas och käka sushi, spela spel och hade allmänt trevligt :-) Tack för en jätte trevlig kväll Andreas, Marie, Eleonor och självklart jag hehe 


   

     



Och på Söndag gjorde vi en liten utflykt, vi tog bussen in till stan och strossa runt och käka lunch på Hard rock vi hade super mysigt:-) Tjejerna va så duktiga så detta kommer vi göra mer gånger!!!


        

Mys

Av Sara Björndahl - 27 februari 2012 13:53

Ringde från förskolan och sa att min lilla docka va dålig :-( Så nu har jag vart och hämtat henne hon låg på soffan och sov när jag kom.... Så nu ska vi mysa i soffan och bara kolla på tv......




 

Ovido - Quiz & Flashcards