Direktlänk till inlägg 29 oktober 2010

Rubrik saknas

Av Sara Björndahl - 29 oktober 2010 19:37

Hmmm ja nu va de ett tagsen, igen!!! Men va ska man göra när man bara jobbar, tränar och leker med barn... Jo man ska blogga hahaha vilket jag sitter å gör nu, så duktigt..... Va ju så längesen så jag vet knappt vad jag har skrivit....:-)


Men jag håller på med min diet fortfarande, jag som skulle köra 2 veckor nu på söndag är de 8 veckor, ja tiden har gått fort.....


Startvikt 6 september : 81.7 kg

25 Oktober: 70.7 kg


Måtten 6 Sep - 29 Okt


Mage: - 13cm 

Midja: - 11cm

Rumpa: - 11cm

Lår: - 6cm

Armar: - 4cm


Ja de går om man vill!! Jag försöker träna en del, bland annat spinning och gym ska ju inte ta ut mig så mkt men de går jätte bra så de är jag glad över, för man blir ju mkt piggare......


Har blivit med bjuden på sexparty imon, de kan bli ganska kul.... Men tjejerna ska ju ut på kvällen/natten och jag vet inte hur jag ska göra....?? Behöver ju inte dricka men hur kul är de....... Jag har ju funderat på att börja äta nu nästa vecka, eller jag blev tillsagd att börja äta av min hälsococh... Men man blir väl aldrig nöjd!!!?? Jag borde vara jätte nöjd med min insats det är ju 11 kilo och en del cm.....!!!!! Hade ju vart gott med nått att dricka vatten är inte så kul:-) Tror inte min kropp skulle svara så bra på att jag dricker alkohol efter 8 veckor utan mat, men vi får se hur jag gör......


Imon ska vi på kalas till några kompisar vars dotter har fyllt 1 år precis, de ska bli jätte trevligt :-) Att se alla äta tårta och kakor alltså hahaha


Ikväll blir de idol och till och med i sängen om jag får bestämma.... :-)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara Björndahl - 28 december 2012 12:59

Av Sara Björndahl - 11 maj 2012 07:59

Härligt med Fredag och att de regnar känns ju ännu bättre, då kan man vara inne med gott samvete :-) Idag ska jag och Tilde till östra för återbesök efter 2 månader och kolla så allt funkar med gluten och så... Så hoppas vi på att hon har gått upp i ...

Av Sara Björndahl - 9 maj 2012 10:03

Måste säga att jag tycker det är härligt med lite regn, idag tänker jag bara ligga i soffan och kolla på tv:-) Känner mig som sagt inte helt hundra men så kan de bli ibland då gäller det att ta hand om sig själv!!   Igår var vi iväg och träffa ma...

Av Sara Björndahl - 7 maj 2012 12:55

Ja då vart de en ny dag med nya möjligheter :-) Eller vad säger ni?? Idag händer det inget speciellt förutom att jag har tagit en semesterdag, vi kom hem rätt sent igår kom nog inte i säng fören vid hlv ett så var lagom trött imorse... Men var ju tvu...

Av Sara Björndahl - 7 maj 2012 10:03


Innan vi åkte hem från soliga Stockholm igår, gick vi upp till kungsträdgården herregud va fint!! Nu hade träden nästan blommat över men de va härligt som fan att sitta där och bara ta en glass :-)     ...

Ovido - Quiz & Flashcards