Alla inlägg den 23 oktober 2010

Av Sara Björndahl - 23 oktober 2010 19:46

Ja som sagt tiden går fort, veckorna bara rusar förbi mig hinner knappt tänka!!! Veckan som har varit har de bara vart massa jobb.... Och nu är de hel, men den är ju snart slut den med :-(


Idag har min mamma och bror varit här och hälsat på.... Vi tog en tur på Allum å nej vi var inte ensamma!!!!! Men va gör de bara att knö sig förbi hahaha dom har öppnat en ny Resturang/cafe jätte mysigt och maten såg god ut, Mamma, Johanna och Simon åt lunch där medans jag kollade på, känns som om att de börjar bli en vana nu...... Men jag jag har inte så ont av de :-) De blev två koppar kaffe för mig istället!!! Och såklart lite shopping :-)


Ikväll blir de la att dega framför tvn där de inte händer så mkt heller, inget på tvn nu för tiden!!! Det är la inte meningen att man ska sitta där längre......


Dieten går fortfarande bra, har hållt på i 7 veckor imon så får se va jag gått ner när jag väger mig nästa vecka blir på Måndag eller Tisdag...... Och tänkte mätta mig då med så de kommer uppdatering nästa vecka.......


Ha en underbar Lördag mina vänner!!!!!!

Ovido - Quiz & Flashcards