Alla inlägg den 10 oktober 2010

Av Sara Björndahl - 10 oktober 2010 19:06

Denna helgen har inte vart kul!!!! Min lilla Natalie har haft ont i en tand som håller på att komma upp :-( Den som sitter längst bak stor jävel såklart att de gör ont!!! Så de började i Fredags kväll, jag va ensam hemma med tjejerna för M va på konsert.... Så jag tog in henne i våran säng men som hon höll på........

Och på Lördagen va de samma under nästan hela dagen va hon grining och på kvällen ännu värre så de va inte många minuters sömn natten till idag!!!!! Jag gav Alvedon men de hjälpte typ inget, så efter träningen idag va jag och köpte Ipren för att se om de blir bättre, läste bak på förpackningen att hon skulle ha en halv supp men jag gav en hel tänkte de va samma som alvedon men icke så tänk på de ni andra som ska ge era barn ipren istället!!!


Jag va tvungen att komma ut från huset så de blev träning kl 15 ett Zumba pass men va svårt de va hahah men man ska väl ta och ge de några gånger innan man ger upp :-) Sen blev de bastun en stund och dusch och hem till vilddjuren :-) Men ikväll har de gått lite bättre inte så gnälligt, och dom har redan somnat så hoppas de håller i sig hela natten peppa peppa!!!!!!


Ikväll blir de ensam mamma söker med tusen reklampauser...........!!!!!!


Dieten har gått bra, men tänker hela tiden på när jag ska börja äta... Jag tog lite keso och majs förut så de blir nog till att börja sitt sunda liv snart.....


Den 23 oktober ska vi träffas några tjejer från gymnasiet och käka lite middag och tjata lite skit, de ska bli trevligt!!!!!


Ha en underbar Söndag mina vänner!!!!

Ovido - Quiz & Flashcards