Alla inlägg den 3 oktober 2010

Av Sara Björndahl - 3 oktober 2010 11:42

Ja samma visa denna vecka nu är Sköna Söndag här igen :-) Denna helgen har gått lika fort som alla andra..... Slutade sent i fredags va hemma runt 6 tiden så de va bara att mysa med mina underbara tjejer   


För igår skulle dom åka till Farmor och sova där för vi skulle göra iordning i köket, eller ja M skulle lägga golvet :-) Och de blev super fint så nöjd...... Jag tog kort före och efter men de funkar inte att få in bilderna på datorn USB kabeln strular så jag skiter i de........ Så idag ska vi hämta tjejerna när dom sovit middag så dom är glada och utvilade när dom kommer hem!!!!


Jag satt typ hela dagen igår och tänkte på mat och om jag ska börja äta men jag kan ju aldrig bestämma mig hahaha jag är fan inte normal........ Men jag mätte mig igår hittade bandet:-) Jag är rätt nöjd ändå bättre än inget!!!


Från den 6/9 - 3/10


Mage: - 9cm

Midja: - 7cm

Rumpa: - 7cm

Lår: - 3cm

Armar: - 2cm


Så ska fortsätta tills pulvret är slut så får vi se efter de..... Känner jag mig rätt blir de säkert 1 vecka till :-)


Ha en underbar Söndag!!!!

Ovido - Quiz & Flashcards