Direktlänk till inlägg 17 oktober 2010

Oj va tiden går fort..??!!!

Av Sara Björndahl - 17 oktober 2010 12:01

Ja man kan ju undra ibland vart tiden tar vägen.... Har vart hemma hela denna veckan med tjejerna som vart dåliga plus jag men de går ju...... Har ju i princip inte gjort nått vart hemma kollat på film, så de har vart ganska påfrestande..... Men imon är de dagis igen hoppas de blir lite bättre och tt dom blir på bättre humör.....


Igår va vi på Buspalatset i Gamlestan det är faktiskt väldigt bra där, kan rekomenderas 100kr/barn..... Så dom fick springa av sig lite å de gjorde stor skillnad på kvällen sen dom va ganska så trötta :-)


Jag och Johanna åkte till en kompis igår där de va några till och dom satt och drack lite käka chips medans jag titta på hahaha nä men jag drack icas bubbelvatten med smak av Hallon/grapefrukt jätte god.......!!! Så dom gick ut runt tio tiden då åkte jag hem, lagom tid :-) Men vi hade inte den roligaste natten Tilde vakna hela tiden så hon fick sova inne hos oss men inte hjälpte de... Men som tur va hade jag sovmorgon idag och M hade igår.... Jag låg till 11.40 ja de är lite väl lång sovmorgon, men somnade man inte fören runt halv två så blir man ju trätt plus att man vaknar hela tiden under natten!!!! Nog med gnäll :-)


Vad händer idag????


Blir nog träning iaf, M är iväg nu så jag sticker när han kommer hem..... Får se om jag får med mig Johanna som va ute igår, vet ju inte när hon kom hem !!!!


Ha en underbar Söndag!!!!!

 
 
Ingen bild

johanna moell

17 oktober 2010 19:27

Fruktansvärt frustrerande när dom inte sover. Emma hade sig en go skrik natt i natt.. O jag som bara skulle upp kl 3.45 Hemskt.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara Björndahl - 28 december 2012 12:59

Av Sara Björndahl - 11 maj 2012 07:59

Härligt med Fredag och att de regnar känns ju ännu bättre, då kan man vara inne med gott samvete :-) Idag ska jag och Tilde till östra för återbesök efter 2 månader och kolla så allt funkar med gluten och så... Så hoppas vi på att hon har gått upp i ...

Av Sara Björndahl - 9 maj 2012 10:03

Måste säga att jag tycker det är härligt med lite regn, idag tänker jag bara ligga i soffan och kolla på tv:-) Känner mig som sagt inte helt hundra men så kan de bli ibland då gäller det att ta hand om sig själv!!   Igår var vi iväg och träffa ma...

Av Sara Björndahl - 7 maj 2012 12:55

Ja då vart de en ny dag med nya möjligheter :-) Eller vad säger ni?? Idag händer det inget speciellt förutom att jag har tagit en semesterdag, vi kom hem rätt sent igår kom nog inte i säng fören vid hlv ett så var lagom trött imorse... Men var ju tvu...

Av Sara Björndahl - 7 maj 2012 10:03


Innan vi åkte hem från soliga Stockholm igår, gick vi upp till kungsträdgården herregud va fint!! Nu hade träden nästan blommat över men de va härligt som fan att sitta där och bara ta en glass :-)     ...

Ovido - Quiz & Flashcards