Alla inlägg den 21 april 2012

Av Sara Björndahl - 21 april 2012 22:26

Har precis kollat på en jätte bra film THE VOW med Channing Tatum han ser helt ok ut mmmm Snygg ja :-) Jag kan verkligen rekomendera denna film för er som gillar lite romantik!! Den är baserad på verklig händelse, jag tycker det gör filmen extra bra....


 



Nu blir det sängen, för imon vaknar nog trollen tidigt!!! God natt:-)

Av Sara Björndahl - 21 april 2012 19:20

Jag är ju ett Big Brother fan, så ni som tittar får inte glömma att slösa lite pengar på Söndag! Jag gör de bara om det är två nominerade och nån jag verkligen vill ha ut!!! Annars litar jag på svenska folket att dom tycker som jag!!


VEM??


HULDA

                  Telefon: 099- 418 02                  
SMS: Hulda till 72 400


AMANDUS

      Telefon: 099- 418 01          
SMS: Amandus till 72 400

    


Kostnaden för att rösta med telefonsamtal är 5,70 kr/samtal +  eventuell trafikavgift. Kostnaden för att rösta med sms är 5,70 kr/sms +  eventuell trafikavgift.

    

Av Sara Björndahl - 21 april 2012 19:05

Detta jävla Aprilväder, man vet ju inte vad det ska bli eller vara för väder ena stunden sol sen regn!!!


Men så här långt har helgen vart bra iaf... Igår var jag ute och käka med några arbetskamrater vi var 18 st så det var några:-) Vi var på Manana i Majorna, jätte bra mat men synd att man bara får sitta två timmar vi hade nog behövt nån timma till haha Fast vi drog hem till en av tjejerna och tog lite och dricka... Men vad trött man är en Fredag när man vart uppe tidigt och jobbat med!!! Så de blev tidigt för mig, men glad är jag idag:-)


Tjejerna sov hos framor igår till idag så man var ju helt ensam så skönt ibland. Dom hade vart i slottskogen idag och kollat på alla djuren och åkt spårvagn och buss vilket dom älskar, så dom har haft en bra dag... Plus att dom fick varsit paraply så himla söta :-)



Så nu får vi hoppas att de kommer regna lite till innan de kommer sol, annars kan man ju ha dom som solskydd med haha ja dom är för söta:-)


Ha en underbar Lördagskväll här blir det Kvällen är din kl 20:00 på TV4 


Ovido - Quiz & Flashcards