Alla inlägg den 8 april 2012

Av Sara Björndahl - 8 april 2012 18:42

Måste säga att de känns skönt att vara ledig imon, denna dagen har känts väldigt lång och bra:-) Min mamma och bror har vart här idag och hälsat på oss haft en jätte mysig dag.

Tjejerna slockna precis dom sa att dom inte ville sova, men de räckte med att lägga dom så sov dom i princip :-)


Så nu inväntar jag bara BB och hoppas på att Marcel den idioten ska lämna huset ikväll annars vet jag inte vad jag gör haha detta jävla huset är ett beroende helt sjukt att man sitter och kollar de medger jag :-) Jag är nog ganska korkad själv!!! För 5 årsen hade jag nog gått in om nån hade frågat mig, helt klart så tur att man inte haft den möjligheten för de hade man ångrat djupt i dagens läge!!!

 

    

    

 

Ovido - Quiz & Flashcards