Alla inlägg under juli 2010

Av Sara Björndahl - 19 juli 2010 10:04

Idag var vi uppe med tuppen halv 7 vakna tjejerna så de va bara at gå upp och göra lite välling och titta lite på Pippi, deras favorit just nu!! Och efter de så kom M upp så klädde vi på oss och gick ut på en liten promenad, vi stannade till vid en lekplats upp i Furulund som är perfekt inhängnad och allt så slipper oroa sig att tjejerna smiter :-)


           Vi hade tur att de inte börja regna på oss, kände lite när vi gick hem.....


Nä nu ska jag förbereda lunchen de börjar bli gnälligt här nu!!

Av Sara Björndahl - 18 juli 2010 16:33

Nu är jag hemma igen från vårat lilla besök på Allum, de gick alldeles utmärkt jag hittade de jag skulle ha plus lite till som jag inte skulle ha men som kan vara bra :-) Lägger upp lite bilder på inköpet....


      


Så nu är jag fin på stranden och på gymmet :-) Allt inköpt på Stadium....


Bikini överdel 149:-

Två T-shirt 199:- för 2 st

SOC träningsbyxor lång 249:-


Självklart blev de en god lunch och fika efter allt handlande :-) Ikväll blir de nog grillning när tjejerna har lagt sig .......


Kan ju hoppas på fint väder i veckan så vi kan få åka och bada och bar gotta oss i den härliga svenska sommaren!!!!


Ha en underbar söndag!!!

Av Sara Björndahl - 18 juli 2010 11:31

Idag blir de att åka till Allum och leta lite träningskläder, och hoppas på att man hittar nått!! Lotta och Lucas ska hänga på så jag blir inte ensam fast det är la inte risken att man blir ensam där nere :-)

   

 


Lägger upp en bild senare om jag hittat nått kul :-)

Av Sara Björndahl - 17 juli 2010 18:31

 Idag är de första gången jag skriver i denna bloggen, tänkte jag skulle testa en ny för att få igång mitt skrivande igen... Jag är lite dålig på att uppdatera min blogg hela tiden!!!!

 

Men idag har de inte hänt så mkt, vi har haft besök av Jens och emilia.... Sedan på eftermiddan gick vi ut ett tag och sen har de inte hänt så mkt mer!!! Nu har tjejerna ätit välling och ska gå och lägga sig så de blir att kolla på film ikväll Snabba cash, fast vi har sett den på bio men jag gilla den så himla mkt så de får bli en gång till :-)


Kram

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards