Alla inlägg den 28 juli 2010

Av Sara Björndahl - 28 juli 2010 16:55

Är så himla trött idag, har väl sovit för mkt hehe om man nu kan de känns inte så.... De va bara upp och ta tag i målningen som ska göras ingen ide att skjuta upp de..... Har målat väggarna två gånger och märker att det är en massa bubblor så det var bara at skära ut dom och spackla, så nu får vi se hur de blir snart orkar jag inte bry mig mer bara de blir klart nångång......


M och tjejerna är ute och leker, känns ju taskigt för dom att sitta inne bara för att jag ska hålla på med målningen, men man blir sjukt trött efter att ha målat men men bara att göra....

M ska lägga golvet när jag är klar..... Ganska skönt när man kan dela på ansvaret jag gör de jag kan och M likaså :-)


Snart ska tjejerna skolas in på Dagis de ska bli kul för både dom och mig :-)

Och efter de ska jag börja med träningen igen på riktigt och kosten till hundra procent kanske en liten pulver diet "igen" heheh men får se håller på att ställa in mig mentalt!!!


Nä ska fundera ut någon middag att göra så tråkigt!!!! Några förslag, något lätt :-) ??

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards