Alla inlägg den 7 maj 2012

Av Sara Björndahl - 7 maj 2012 12:55

Ja då vart de en ny dag med nya möjligheter :-) Eller vad säger ni?? Idag händer det inget speciellt förutom att jag har tagit en semesterdag, vi kom hem rätt sent igår kom nog inte i säng fören vid hlv ett så var lagom trött imorse... Men var ju tvungen att gå upp till mina troll när dom ropade i morse :-) Det första Tilde berätta var att dom hade fått en sparkcykel av pappa när mamma var i Stockholm, och då kom de från den andra sängen Tilde fick en svart och jag en rosa :-) Mina sötnosar haha dom hann knappt öppna ögonen   


Nu ska jag till läkaren!!


Ha en underbar dag vart du än är i världen, kramar på er!! 

Av Sara Björndahl - 7 maj 2012 10:03

Innan vi åkte hem från soliga Stockholm igår, gick vi upp till kungsträdgården herregud va fint!! Nu hade träden nästan blommat över men de va härligt som fan att sitta där och bara ta en glass :-)


 

Ovido - Quiz & Flashcards