Alla inlägg den 9 januari 2011

Av Sara Björndahl - 9 januari 2011 09:36

 I fredags va en vän här med sina tvillingtjejer vi träffas ju inte så ofta med alla barn, fast jag och sara jobbar ihop så vi ses tillräckligt hahah ;-)


Mina tjejer hade inte sovit middag denna dag så ja behöver nog inte säga så mkt mer om de :-) Men de gick!

      


Av Sara Björndahl - 9 januari 2011 09:31

Hmmm ja känns som om jag har blivit besatt i min träning, men fan va bra jag mår :-) De blir till att fortsätta såklart....... Idag blir de ett pass, vilket de inte blir så ofta mest gym då jag kan bestämma tiderna själv MKT bra........


Igår va ett par vänner här med sin lilla tjej som är 15 månader, så här va de röj på hög nivå men de gillar vi... Älskar när de händer lite kul saker en tråkig å regning helg...... Så vi käka lite middag och hade allmänt trevligt.......


Tjejerna dansa och levde rövare så dom var helt slut på kvällen...... Så dom somnade gott......




  

Ovido - Quiz & Flashcards