Direktlänk till inlägg 16 december 2010

TRÖTT!!!!!

Av Sara Björndahl - 16 december 2010 09:18

Trött är bara för namnet..... Konstigt att man är så trött när man är hemma än när man jobbar, kanske för att man är igång mer men ändå.... Har så grymt tråkigt, min lilla N ser ut som en prickigkorv :-) Men hon gnäller inte så jag är glad för de...... Men nu väntar jag på att de ska komma på T med så jag slipper vara hemma flera veckor.......


Tittar ut genom fönstret och här snöar de för fult, men de ser ut som om att det är minus grader för de ser slaskigt ut!!! Men skönt att man slipper gå ut i de, fast att vi skulle behöva komma ut!!!!


Nä nu väntar jag bara på att jag ska ge tjejerna lunch sen ska jag vila LÄNGE!!!!!!



Hej hopp!

 
 
Ingen bild

hanna

17 december 2010 10:46

Hej! För mig handlar det om att äta regelbundet då jag egentligen är en riktig godisråtta. Skulle det vara möjligt hade jag helst ätit godis till varje måltid, haha men så funkar det ju inte. Istället äter jag mycket broccoli och mixade grönsaker, håller protein mängden hög och håller nere med kolhydraterna. Det beror ju helt på vad man har för mål och min mat-dag är anpassad efter mina mål och min vikt osv :)! Men det som är viktigt tycker jag är att äta regelbundet och sunt. Men man mååååste unna sig en lussebulle då och då :D!

Sara Björndahl

20 december 2010 12:42

Ja de är ju sant.. man vet ju vad som är bra och dåligt för sin kropp... man får hitta en balans som passar sig själv.....

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara Björndahl - 28 december 2012 12:59

Av Sara Björndahl - 11 maj 2012 07:59

Härligt med Fredag och att de regnar känns ju ännu bättre, då kan man vara inne med gott samvete :-) Idag ska jag och Tilde till östra för återbesök efter 2 månader och kolla så allt funkar med gluten och så... Så hoppas vi på att hon har gått upp i ...

Av Sara Björndahl - 9 maj 2012 10:03

Måste säga att jag tycker det är härligt med lite regn, idag tänker jag bara ligga i soffan och kolla på tv:-) Känner mig som sagt inte helt hundra men så kan de bli ibland då gäller det att ta hand om sig själv!!   Igår var vi iväg och träffa ma...

Av Sara Björndahl - 7 maj 2012 12:55

Ja då vart de en ny dag med nya möjligheter :-) Eller vad säger ni?? Idag händer det inget speciellt förutom att jag har tagit en semesterdag, vi kom hem rätt sent igår kom nog inte i säng fören vid hlv ett så var lagom trött imorse... Men var ju tvu...

Av Sara Björndahl - 7 maj 2012 10:03


Innan vi åkte hem från soliga Stockholm igår, gick vi upp till kungsträdgården herregud va fint!! Nu hade träden nästan blommat över men de va härligt som fan att sitta där och bara ta en glass :-)     ...

Ovido - Quiz & Flashcards