Alla inlägg under september 2010

Av Sara Björndahl - 10 september 2010 16:05

Härligt men Fredag och jag som slutade tidigt idag med :-)


I helgen händer de inte så mkt som jag vet ännu, men vem vet kanske händer nått kul..... På söndag har jag hållit på 1 vecka med pulvret, jag är allt bra duktigt :-)


Tänkte att jag skulle åka och träna när Magnus kommer hem och att jag vill ta cykeln istället för bilen men jag hittar inte min nyckel till låset så typiskt :-(  Men jag ska leta nu och se om jag finner den!!!!


Ikväll blir de mys framför tvn och bara ta de lugnt har man vart uppe sen 05.15 är man trött!!!!



Hej hopp.....

Av Sara Björndahl - 8 september 2010 18:27

Då va man äntligen hemma från jobbet jobbat 9-16.30 men de tar ungefär 1 timma hem med alla köer och stopp!!! Nu är jag rätt trött så tänkte ta mig ett varmtbad när tjejerna lagt sig :-) Och så blir de en kopp Te och IDOL framför tvn.......


Har snart avslutat min tredje dag på dieten, och de går jätte bra peppa peppa hahha

Har inte lust att skriva i mina mått dom är inte så kul ........ Men tänkte att jag skulle skriva i DÅ och NU när jag har bestämt mig för att i nte köra längre.... Likaså vikten :-)


Har vart och förlängt mitt träningskort idag med så nu finns inga hinder, skönt :-)


CARPE DIEM!!!!!!

 

 

 

Av Sara Björndahl - 7 september 2010 11:44

Tänkte att jag skulle ut och röra lite på mig har ju legat hemma några dagar nu så måste ju känna att man lever... Det blev en rask promenad i 40 min och sedan lite hopprep 3 * så många jag orka :-)

Sedan va de in i duschen för att lösa av  M som ska till sjukhuset och röntgas för sin njursten och se att de ser bra ut... Han fick fasta igår, trodde han klättrade på väggarna så sugen va han på allt man kunde komma åt heheh lite kul nu får han se hur jag har de, han sa att jag va grym som klarar detta och de vet jag att jag är... Han skulle köpa Mc donalds på vägen hem..... 


Jag är inne på min andra dag och de går galant :-) Sitter här och dricker Te och vatten mmm så gott..... Idag blir de en sväng till xtravaganza för att köpa mer "mat" pulver 529:- /vecka det är dyrt men då köper man ju inget utöver de som fika, lunch m.m 3 påsar om dagen alltså 21 på en vecka så de får bli 21 st choklad :-) Blir en invägning med får se om jag avslöjar den :-)


Nu ska jag dricka upp mitt Te och vänta på att M kommer hem så jag kan åka....


Hej hopp......


Av Sara Björndahl - 6 september 2010 08:45

Fy detta är i nget kul alls, har gått och blivit sjuk... Kanske inte så konstigt har jobbat lite förra veckan så de kommer la nu.....


Farmor kom hit imorse och lämna tjejerna på dagis, skönt att slippa ta på sig en massa för att gå ut i några minuter känner mig helt död!!!!


Börja på min diet idag med får la se om jag klarar detta, men ganska bra när man är dåligt då är manju inte så sugen på mat ändå!!!!


Nu ska jag lägga mig och vila......

Av Sara Björndahl - 2 september 2010 19:02

Japp jag ska gå ner i vikt som typ alla tjejer vill göra, men ni ska få följa min stenhårda kamp här på min blogg... Kan ju hoppas iaf hahah Har bestämt mig för att börja på Måndag, jag vet att man ska börja direkt när man bestämt sig men jag behöver tid att smälta de lite... Ska ju ändå gå all in japp Pulver it is.......

Så de blir inte stenhård träning men kosten är ju inte varierande direkt hahha


Nu ska jag faktiskt äta en kebabtallrik fyyyy mig :-) Och titta på Biggest Loser hahah


Kram

Ovido - Quiz & Flashcards